> Maskerad?

Hahaha, men har fått sig ett par sköna skratt i skolan idag. Är nämligen någon form av maskerad eller ngt sådant. Treorna är det som "ska" klä ut sig. Jag är tråkig och har inte gjort det, hade faktiskt missat det. Är inte så hemskt många som har, men en del iaf. Haha, skoj är det iaf =) Såg Pippi Långstrump innan, Marion spekulerade på om hon skulle be om autograf^^ ...Har även sett Karlsson på taket, Pocahontas, Piff (eller om det var puff?), en rockare (från Thin Lizzy eller Kiss, tror jag?), en björn med lång svans, en guldtacka? (haha, vet inte vad hon skulle föreställa, men var enbart klädd i guld), Mr.Bean (tror jag det var?) och någon slags läskig figur liknande Långben med många fler. Haha, den sistnämnda var lätt roligast. Jag skratta så jag höll på att kissa på mig!

Har haft ett av de två proven nu med. Det i Export&Import. Var tre sidor och jag svarade på alla frågor på första sidan, sen gissade jag på en till och alla andra förblev tomma. Suck! IG, tack, jag vet. Men fine, jag orkar faktiskt inte bry mig. Har ett prov kvar, i Rättskunskap. Får väl se hur det går...

Tomt utan Mandis i skolan idag. Mami ringde förresten mitt i provet (som för övrigt tog mig ca 4 minuter att göra). och jag klickade ju då eftersom jag hade prov. Men tror ni inte mobilen börjar surra efter 2 sekunder igen? Jo, haha, hon är la rolig. "Men det var ju upptaget ju!" ...Duktigt, Mami, duktigt. Ringde upp Mami då jag var klar, och vi bestämde att jag skulle komma in till Borås efter skolan imorrn och följa med henne o en kompis på ngn utförsäljning på ngt roligt ställe. Skoj ska det bli, tycker jag. Så skulle jag äta lunch med dem med (förmodligen på Restaurang Balder). Sen så får jag låna hennes bil. Världens bästa Mami har jag.

Jahopps, vad ska man hitta på nu då?... Kika in på lite andra sidor, kanske. Vad hittar ni på nu då, mer än att läsa blogg? ;P

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0