> Jättesnigel, USH!

Igår så tog jag och Amanda en promenad till Valhalls lilla "sjö", eller snarare damm. Pojkarna satt hemma o spelade TV-spel under tiden. På tillbakavägen så ser vi en snigel. Alltså ingen vanlig snigel, för sånnadär med små skal på ryggen såg vi flera stycken. Utan en JÄTTESTOR med ett JÄTTESKAL på ryggen. Helt sjukt, det var fanimej lätt det äckligaste jag sett på skitlänge. Det vände sig i magen på mig och jag var verkligen tvungen att springa därifrån. Trodde inte det existerade så stora ens. Vad ska man gämföra den med, så ni förstår hur sjukt jävla stor den verkligen var? Hmm... Ni vet, en såndär stor svart skogssnigel? Alltså en jättestor sån... Den var verkligen STÖRRE än en sån. Sjukt? Eeh, jaa, minst sagt. Och skalet den hade på ryggen var större än en pingisboll. Fy faan säger jag bara. Uuussshhh, så man ryser i hela kroppen av äcklande. Nu lär jag ju inte våga få dit på ett bra tag. Fy!
image347
Innan vi gick ut så diskade faktiskt Amanda. Inte dåligt! (Jag var tvungen att skriva med det, för hon var så stolt, haha). Tomas ville också väldigt gärna att jag skule skriva att han faktiskt är så duktig så han agerar servitris och dukar undan efter alla oss hela tiden. Vi hinner inte ens börja ta undan innan han nästan är klar. Mycket duktigt av honom. "Jag gör allt annat", säger O-J. Jaha? Vilket annat? Haha. Vi bestämde att han skulle diska idag iaf. Får väl se om det blir så... Hehe.
image348
Nu sitter the boys och spelar "Need for speed underground" på PS2'et. Ska gå ner till stationen snart och ta bussen till marknaden, hade vi tänkt =) Sen ska vi käka pizza senare också. Vad har ni gör planer för dagen?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

UNDERBARA IGÅR OCH IDAG. älskar att fördriva min tid med er 3 underbaringar. love it! du och jag förevigt honey

2008-05-03 @ 13:08:15
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Märtaaa

Jag har jobbat idag och nu ikväll ska jag göra läxa :P
Kunde du inte tagit kort på snigeln istället? :)

2008-05-03 @ 16:58:43
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

Åh, den snigeln skulle jag vilja sätta tänderna i, haha xD
Näe, urk... Härom kvällen när jag var ute så satt det massa vita/genomskinliga sniglar på ett staket, de var inte söta precis... Söt bild på Björne o Snigel ;P Men så snälla dom är som diskar o grejjar =) Haha Oscar är la för rolig =D Ni får ha det supersköjj nu då, puss o kram skumbanan

2008-05-03 @ 18:09:51
Postat av: Annie

Ja men precis. asos.com! ;D

2008-05-03 @ 22:20:47
URL: http://shutupndance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0