> Heaven

Filmen vi såg innan heter "Heaven". Skådisarna Martin Donovan, Danny Edwards, Joanna Going och Patrick Malahide är bl.a. med i den. Lite tufft efternamn Joanna har =P Haha. Iaf om man tänker det på svenska, Going^^ Är hon en going måntro? ;P hehe.

Det är iaf en thriller från 1998/1999. Handlar om Robert, vars privata helvete befinner sig på spel/stripp-klubben "The Paradise". Spelberoende och alkoholism har försatt honom i stora skulder, förstört sitt äktenskap och arkitektkarriär. Men så en kväll räddar han strippan Heaven från ett överfall... (Kolla gärna mer information om filmen här).


Den hade väl en helt okej story så sett, men den var ganska jobbig att se på och förstå. Man kan inte vara trött när man ser den här filmen för så hänger man nog inte riktigt med. Först spekulerade jag en massa på om Heaven var en tjej eller kille. De säger hon och hon ser ut som en tjej, men har mansröst och stort adamsäpple. Det var en sån grej de ville man skulle ta förgivet och fatta, tydligen att det var en kille som tjej. Knepigt... Sen så hoppade den väldigt mycket i händelserna och man tappade ganska lätt bort sig.

Men som sagt, för övrigt så var storyn bra och man ville få reda på vad som hände. En del bra skådisar med också. En film jag faktiskt tyckte var okej. Dock skulle jag troligtvis inte se den ännu en gång. Det var en såndär "engångsfilm" enligt mig. Men ändå glad jag har sett den.

Har ni sett den? Isådana fall, vad tyckte ni om den? Alltid kul att höra andras åsikter med.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0