> God förmiddag?

Godmorgon godmorgon... Eller god förmiddag kanske man säger vid den här tiden? Eller räknas det som eftermiddag nu, kanske? Jag har ingen koll på det där, alltså. För mig är det morgon ca 04.00 - 12.00, förmiddag 12.00 - 13.30 och eftermiddag 13.30 - 17.20 och kväll ca 17.30 - 23.30 och natt 23.30 - 03.55. Haha, ja, vilka funderingar och konstiga små "regler" man har för sig själv, alltså... Hur är det för er?^^

Vaknade iaf av att O-J fick SMS klockan 10.15. Låg kvar i sängen ett bra tag för att sedan gå upp o duscha o käka frukost. Var mycket skönt med en varm, lång dusch på morgonen ska jag ta om. Idag är det Axevalla Marknad, men känns inte som att vi kommer gå på den... Ska la städa lite idag o så. Känner faktiskt lite för att åka till badhuset eller ngt sånt med. Eller gå ut o gå en promenad för att sedan se en film o gosa ner sig i soffan. Fast bode verkligen dammsuga o så först. Gjorde ju aldrig det igår. Då diskades det bara, och så torkade jag ur micron riktigt grundligt.

Nä, om man skulle ta o sätta igång då, kanske? Mm, känns så faktiskt. Lite duktig bör man ju vara =P Fan, jag är trött... Det var ju konstigt, det borde jag ju inte vara, tycker man. Aja, piggnar väl till så småningom. Fast beror nog på att jag borde gå ut o ta mig en cigg... Får la ta o göra det, får ju inget gjort om jag går runt o halvsover, like a zombie, om man säger så. Vad ska ni göra idag då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag stod på våran egna marknad idag.

2008-05-17 @ 18:38:46
Postat av: Cissi

Morgon är det när man precis har vaknat och ett antal timmar efter. Kväll är det ett tag innan man går o lägger sig. Natt är det när man sover. Resten av dagen är då bara dag. Så svårt är det för mig ;) Fyy på dig, att du ens kan tänka tanken att röka utan mig. Din mupp!

2008-05-18 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0