> Färska jordgubbar

Var inne i stan innan. Köpte Essex-salva mot eksemen då den nya jag köpt, Zona för 250 spänn, var kass. Jag tålde inte den, fick allergisk reaktion direkt. Sånt som händer, tyvärr. Lite jobbigt bara att jag köpt en så dyr. Blir ju bara som att slänga pengarna i sjön, nästan. Boken jag tänkt köpt (En shopaholic i New York) fanns tyvärr inte inne som inbunden bok, utan bara pocket. O jag vill ju ha inbunden då den första delen jag har är det. Men får beställa efter den dådå =)

Gick in i en ny desgnbutik inne i stan med. Riktigt fina saker hade de där. Vill ha en skitsnygg, metallic-chockrosa värmeljusstake i form av en jättemäktig ros. Sheat, så snygg den var. Måste ha! Innan vi gick hem igen, jag och O-J, så gick vi in på Willys för att handla lite. De hade färska jordgubbar, vilken jag ju inte kunde stå emot. Var tvungan att ha =) Årets första färska jordgubbar för mig! Blir att lyxa till det lite till Desperate Housewives sen. Träffade även Walti, så hade följe med honom hem. Han hade träffat en ny tjej också. Skoj skoj. Var längesen vi träffade honom nu, faktiskt. Får väl hitta på ngt snart igen, tycker jag. Hyrde ju massa äckliga rysare förra ggn o käkade chips o så =P Myspys.

    

När vi kommit hem lagade jag kyckling med ris och currysås o massa grönsaker, medan O-J tog en dusch. Nu ser jag på Gossip Girl. Kul kul, har saknat den serien, faktiskt. Om 20 minuter ungefär med börjar allas våra älskade Desperate Housewives. Jag och O-J har längtat som galningar hela veckan, så det är efterlängtat. Minst sagt.

Nu ska jag se klart på Gossip Girl. Vad ska ni hitta på ikväll? Var lite fattigt på kommentarer idag =P Kommentera gärna, det sporrar mig till att skriva!

xoxo
Gossip Girl... Haha, nää, jag bara skoja! Nicolsan ska det ju stå.

Kommentarer
Postat av: amanda

ÅÅÅ jag vill med ha jordgubbar! :) aaaah så avensjuk! ÄLSKAR DIG:)

2008-05-20 @ 21:22:10
Postat av: Cissi

Tja... Gossip Girl är väl inge vidare tycker jag. Men åh, dessa desperata hemmafruar... Kors i taket vad jag älskar dem!!!

2008-05-21 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0