> Entertainment TV

Jag är hemskt ledsen att det inte har blivit några uppdateringar nu det sista. I torsdags var Älskling med mig i skolan. Var riktigt mys. Käkade pizza med Ewe, Cissianen, Marion o Älskling. Fick Godkänt i Rättskunskap o så. Så det var helt okej. Drog hem till Mami o company på eftermiddagen o sov där =) Ringde lite folk angående studenten, sydde in balklänningen lite o så. Riktigt gött var det att sova där. Låg o kollade på E! Channel. Tur vi inte har den kanalen hemma, då hade ju jag bott framfär TVn mer än vad jag redan gör =P
Var lediga från skolan idag, för vi hade inga lektioner. När vi vaknat, käkat frukost o så bar det av på skojakt. Kom på att de skorna jag hade tänkt ha på balen blir inte bra, måste ha högre klackar. Så införskaffade mig ett par andra idag efter en del flygande o farande från butik till butik. Sen bar det av hemåt. Nu är vi alltså hemma igen.

Ikväll/natt ska jag jobba som BlackJack-dealer dådå =) Ska bli rologt. Ska även det imorgon. På måndag ska vi på ngn gemensam middag  o så i klassen, med lärare. Blir nog mysigt, tror jag. På tisdag är det bal, på onsdag är vi lediga för att det är dagen efter balen. På torsdag är jag ledig från skolan, för ska på Hannas student. På fredag är vi lediga, och då går Älsklingen ur skolan med. Så är en del nästa vecka med dådå =) O så på fredagen o lördagen nästa vecka ska jag med jobba som BlackJack-dealer.

Nä, nu är jag sugen på att ta mig ett glas juice, så det ska jag nog ta o göra. Det är ju så sjukt varmt ute. Man smälter ju som en isbit mitt i solen, nästan.

xoxo
Nicosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0