> Dagens vits

Det var lille Kalle som i skolan fick en fråga av fröken: "Om det sitter tre fåglar på en telefonledning, och den ena blir skjuten, hur många fåglar finns det då kvar på ledningen?" Kalle svarar: "Ingen, eftersom alla blir rädda och flyger därfifrån". Då säger fröken: "Ja, jag gillar hur du tänker, men det är ju inte riktigt rätt." Då räcker Kalle upp och säger: "Det sitter tre damer på en bänk och alla äter glass. Den ena biter på glassen, den andra slickar på den medan den tredje suger på den. Vilken av damerna är gifta?" Fröken tänker länge och väl, innan hon svarar: "Ja, det är väl hon som suger på glassen." Då svarar Kalle: "Nja, det är allt hon som har vigselring på fingret, men jag gillar hur fröken tänker!"

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, den här gillar jag! Fröknar är allt inte alls så smarta som de tror ibland... Haha, där fick den fröknen så hon fes!

2008-05-24 @ 18:23:58
Postat av: Märtaaa

Jag drog den för pappa och då sa han "Den har jag kunnat i 10 år!"

2008-05-24 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0