> Berg flyttar in

Nu har jag pratat med Mandi i tele igen. Mycket trevligt. Mer uppdateringar på bloggisen vill hon ha. Trevligt att det är positivt med bloggisen.

Nu ser jag på Carina Berg flyttar in hos Nanne Grönvall. Trevligt trevligt. Riktigt skoj är det faktiskt. Att jag inte sett på det innan då =P Kasst av mig med tanke på att det är så skoj. Ångrar att jag inte gjort det. Nämen ångra ska man ju inte göra. Har alltid så mycket för mig på fredagar i vanliga fall. Men idag är jag äntligen lite ledig. Lite skönt faktiskt. Hahahahaha, va skoj det är! Om ni inte redan tittar, så sätt på TV4 snabbt!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

Har faktist inte heller sätt Berg flyttar in förräns idag! OCH JAG ÄLSKAR DET! saaknar dig babe!

2008-05-16 @ 22:03:53
Postat av: Qurbin

Ny blogg ny sida :P kommentera o läs dagligen :P



www.metrobloggen.se/qurbin

2008-05-16 @ 22:47:52
URL: http://qurbin.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Ja det hoppas jag me nicole !:)

2008-05-16 @ 23:16:12
URL: http://missevelyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0