> Ännu tröttare

Nu sitter man då här i skolan o är ännu tröttare än innan... Lite sjukt att det har gått hela 3 timmar och 40 minuter sen senaste inlägget... Börjar då 9.25. Vad vi ska göra på lektionen har jag ingen aning om, faktiskt. Det återstår att se. Träffade iaf Mandi innan. Sov på tåget mellan Herrljunga o Borås, sen fick man stå ut med att typ 3-4 dagis/lekis/skol-klasser på tåget. Herregud. Nog för att man sitter där inklämd redan, så ropar en av lärarna "Sitt tre o tre!" ÄNNU en som skulle sitta där =S Blir ju bara bättre o bättre det här. Tåget blev försenat. Men snälla, det borde kört två lika långa tåg till om alla skulle få plats. Kunde därför inte sova ett diugg från Borås. Var en välbehövlig cigg när jag gick av kan jag ju meddela.

Nu sitter jag i datasalen o drygar ut tid. Robin sitter här med. Hittade en ny penna som jag fick =) Haha... Eller tog, rättare sagt. Har kommit på att jag har ju blivit tråkig som inte har lagt in några bilder i inläggen på sista tiden. Så här kommer Nemi. Tänkte lägga in på den där katten, men kommer inte på vad den heter. Den som är kär i den där andra... Äh, vafan, jag ska försöka komma på det =P


Åh, den blev ju inge bra... NU kom jag på vad jag menade innan. Hokus&Pokus. De är ju mkt bättre än Nemi. Enligt mitt tycke iaf =) Här, testar om den blir bättre dådå:


Blev inte så bra det heller. Men senaste bilden är iaf lånad från http://www.hokus-pokus.se. Nu ska jag på lektion.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den serien med katten har jag aldrig läst innan =O SKANDAL! Haha =P

2008-05-28 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0