> Kullenfestivalen

Gomorron. Sitter i skolan nu. Träffade Robin nyss, och tydligen har vi ju en föreläsning vid 9 som vi ska gå på. Försäkringskassan och arbetsförmedlingen tror jag det var som skulle prata. Var ju bra han påminde mig om det, för det hade jag helt och hållet glömt av.

Har 2 prov idag med. I Rättskunskap och Export&Import. Inte övat på ngt av dem som sagt, men får la se hur det går dådå. Det märker vi. Jag har inte ork att studa in allt nu ändå, hinner inte heller för den delen.

Snart heeelg! Stressig helg, dessvärre. Imorrn ska vi till Mami, jag ska sy in min balklänning för den har blivit lite förstor. Sen så ska vi till Marion o va med henne o Cissi. (Vi är alltså jag och min O-J). Alla vi fyra ska på picknick på ett ställe som tydligen heter Hyltenäs Kulle och är jättefint. Har aldrig varit där innan, så ska bli kul. Sen blir det Movienight och förmodligen sover vi väl hos Marion med. Missar årets Kullenfestival i Skara då med. Den är på fredag nämligen.

         

På lördagen måste vi åka hem till Skara igen relativt tidigt, för vi ska på sista loftfesten som någonsin hålls i lilla Saleby. Ska bli skoj. Har ju varit där två gånger innan, och den hölls ju två gånger om året. Tills i år då. Sen så måste vi ju fixa ngn skjuts hem därifrån med, för jag vill nog faktiskt sova hemma.

Söndagen lär väl vara ganska slö förmodar jag eftersom vi festar på långt in på natten till söndag. Vad ska ni göra i helgen då? Oj, nu är klockan ganska mycket. Nu måste jag sluta.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag ska på agilityavslutning på fredan, på lördan är det Kinna Vårmarknad :D På söndan ska jag jobba tror jag.

2008-05-22 @ 16:52:30
Postat av: Cissi

Mouhaha, jag såg Batman =P

2008-05-22 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0