> Vovvarnas reklamkrig

Har ni hört om "vovvarnas reklamkrig"? De flesta borde ju sett Tre's reklamfilm vid det här laget där Tre liknas vid en snabb vinthund med långa ben, medan Tele2 Comviq, Telia och Telenor är små hundar med korta ben. "I Tres reklam heter det: Sorry Telenor, Telia och Tele2. Bara ett mobilt bredband kan vara snabbast". Bild:

image222
Känns igen, eller?

Nu har Tele2 Comviq en ny kampanj som bygger på hunden som de liknades vid i Tre's reklam. "I Tele 2:s reklam heter det: Vad ska Tre säga nu när de inte är snabbast längre? Att de är dyrare? ". Bild:

image223
Visst äger de väl ut Tre totalt? Haha, det tycker jag! Go Tele2 Comviq =P Nämen jag har ju faktiskt Tre's mobila bredband. Fast tackade ju prompt nej till att ha dem som mobiloperatör. Telia har jag nu, men vill ju ha Parlino. Telenor kan ju gå o slänga sig i väggen, har aldrig varit med om sämre service. Lovar massa saker, men håller ingenting. Jäkla telesnor... (Bilder och citat lånat från http://www.aftonbladet.se/pryl/tele/article2029547.ab).

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: CC

Jag bara äääälskar reklamen med hunden som beatboxar, så braa!

2008-03-13 @ 17:46:38
Postat av: Oscar

Jag älskar comviq hunden på skateboard jag =D

2008-03-15 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0