> TV3-kväll

Blivit TV-kväll nu. Först "Du är vad du äter". Ush, i vanliga fall sitter man o snaskar godis med inställningen; "Hahaha, jag får äta vad jag vill, men inte hon/han"... Men denna gången var det annorlunda. Hon hade astma, rökte och käkade godis o sånt. Jag kände mig träffad =S Jag röker iofs väldigt lite, lååångt ifrån så mkt som hon på TV. Men lite astmaliknande besvär har jag ju. Och det är ingen bra kombination. Det visste jag ju sen innan, men nu blev man ju nästan avskräckt alltså. Usha. Godis är ju med hemskt gött. Svårt att låta bli att äta litegrann, det måste man ju få. Nu är det dessutom påsk, så lär bli en del godis. Hon som Anna Skipper hjälpte fick även testa på stripp-aeribics och yoga i 40 graders värme. Sheat, jag vill med! Älskar värme, så härligt det hade vart. Och stripp-aerobics har jag ju velat prova på jättelänge. Nää, om man skulle ta sig tid att prova ngn gång, kanske. Så mycket tid har man ju tyvärr inte, men när ska man få tid till saker som man vill göra då? Börja dansa igen skulle ju jag vilja göra. Vänta ända tills man blir pensionär känns ju inte som någon höjdare, haha!...


image275    image276

Sen började iaf "Efterlyst". Jag satt vid datorn och tittade. Inte överdrivet insatt precis, men brukar bli så att man fastnar här efter "Du är vad du äter". Men är ju ändå intresant, så litegrann försöker man ju hänga med. Jobbigt för den stackars mannen som fick sitta och intervjuas i TV sådär när han mådde så dåligt.

Åååh, nu rev vilddjuren, även kallade katterna, ner PS2-kontrollen. Är ju bara en tidsfråga innan den går sönder, så många gånger som den ramlat i golvet. Att de inte kan sova vid den här tiden! Försöker hålla dem vakna på dagen så de ska va trötta på kvällen, men hjälper inte så myclet som man önskar att det skulle göra. De lyckas ju alltid få slumra till några gånger...


image277
Efter "Efterlyst" så var det säsongspremiär av "Insider". Är ju också väldigt intressant. Såg början av det, sen ringde Amanda. Pratade tills nu, så blev ju inte så mkt mer tittat. Får se mer nästa vecka =) Måste även gå in på kanal5's hemsida och kolla gårdagens avsnitt av "Room Service" som jag missade igår.

Det har alltså blivit en helkväll med TV3 och telefonen =) Aja, mys ändå. Nu börjar jag bli lite trött. Mandis skulle ringa igen snart, sen blir det läggdags för mig!... Trodde jag, ja. Eller vi får se. Gick precis in på TV3.se (där även bilderna till detta inlägg är lånade), och såg att "Xena: The warrior princess" börjar 00:55. är ju såå gött o bara mysa ner sig i soffan o se på det o sen somna. Har ju iofs dom på dvd, men ändå... O TVn med rätt kanal på är ju fortfarande igång. "Navy CIS" just nu...


xoxo

Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag satt faktiskt och tänkte på dig när jag såg det... Tänkte efter lite jag med när man såg den där lungan, att sniffa Nicoles rökpinnar kanske inte är så jättebra ='( Den där yogan verkade för jävla go', kan vi inte prova? =) Tyckte oxå synd om snubben i Efterlyst, satt nästan och böla... Puss och Kram Skumbanan

2008-03-21 @ 21:37:09
Postat av: Cissi

Nu blev jag borttagen, igen. Varföööööör?

2008-03-21 @ 21:38:29
Postat av: Oscar

Cissi skriver då alltid minst 2 kommentarer på raken =P

Nä, dedär "sniffpinnarna" har jag alltid varit imot.
Inte för att Skipper verkar mycket bättre hon då men, hon röker ju själv, och hon ser inte vidare ung ut för att vara 40 år.

2008-04-16 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0