> TV-tittande

2 dagar sedan jag uppdaterade nu. Förlåt mig, läsare =) Men nu får jag äntligen tummen ur och tar tag i bloggen. I lördags jobbade jag 10-14, skoj skoj var det. Sen på kvällen kom Felix o Lollan o var här. Vi lirade Guitar Hero och såg på Melodifestivalen o var allmännt flummiga, som vi brukar va'. Hon är helgo' och rolig, den där Lollan^^ Hihi. Tur Felix har så bra smak, vem skulle jag annars busa med? Nämen skoj hade vi iaf.

Detta (i lördags) var första programmet av Melodifestivalen jag sett i år, och handär Björn Gustavsson var ju riktigt rolig, faktskt. In Touch "Björn Gustavsson: Sverige har fått en ny stjärna". Kan nog bara instämma. Kul att han är så ung som 21 år, dessutom. Go Björn, Go! Jag håller på dig =) För övrigt så var Nordman grymt bra, nästan bäst enligt mitt tycke, Håkan Hemlins röst är helt otrolig. Säg vad ni vill, men jag älskar den iaf!... Fronda vart väl lite av en besvikelse. Brukar stendigga hans musik, men den låten han tävlade med vart ju bara tråkig. Linda Bengtzing, som för övrigt hade riktigt tuffa kläder, lät som hon brukar tycker jag. Hennes låtar låter lite lika varandra, har samma "drag" kan man säga. Men hon var duktig, vilket hon brukar, bra röst som passar hennes låtar. Sibel var lika söt som alltid, hade en jättefin glamourös klänning på sig, och har röst som kan krossa glas, riktigt bra! Charlotte Perrelli såg lite stel ut (kan ha varit korsett-klänningen, kanske?), men hon vart helt okej för övrigt. Nu minns jag inte riktigt mer vilka som var med... Hmm, de där 4 tjejerna (vilka var 2 syskonpar) var sötiga, men inte riktigt min stil, kanske. Möjligt jag glömt ngn, men minns ingen mer iaf.

På söndagen så skulle jag va med Erika =P Väntade o väntade hela dagen på att hon skulle höra av sig. Klockan 4 på eftermiddagen hade hon vaknat o sa jag kunde komma =) Hihi, hon o hennes sov-vanor^^ Jag åkte iaf dit o vi handlade lite, pratade en massa, såg på Top Model o satt lite vid datorn. Kom också på att vi är ju nästan lite som Paris Hilton (Erika) och Nicole Richie (Jag), haha, där ser man vad vi kan komma på bara sådär, ibland =) ...Sen tog jag iaf bussen hem (som för övrigt var knökfull), o hemma mötte jag Felix o Lollan utanför våran trapp-uppgång. De hade krockat med men älskade Downtown (bilens namn). =O Jag trodde de skämtade med mig först, men tydligen inte. Eller aa, det var ngn annan som hade backat in i min bil när Felix körde. Båda bilarna klarade sig iaf undan oskadda. Som tur var.

Idag har jag jobbat 10-18. Servat kunder, galgat kläder, vikt en massa osv. osv. Skoj var det iaf, jag trivs lika bra som alltid. Fast nu är det ju bara jag och två till som jobbar (en tredje hoppar in om det krisar), för my bosses, hehe, de som äger företaget är på semester. I fjällen om jag inte minns helt fel. För er som inte vet jobbar jag i en butik som är uppdelad i två avdelningar, där den ena är massa kläder, men även accessoarer och skor. Den andra avdelningen är el-prylar, lampor o massa mera. Jättestor är butiken i alla fall. Idag gick jag och blev kär i ett par jeans som jag bara måste ha. Såfort jag får lite money så blir det till att köpa dem. De mesta av mina pengar har jag ju redan handlat upp, tyvärr. Bl.a. köpt det ni kan se i föregående inlägg (vårshopping), men nu även beställt efter "Xena - The warrior princess" på DVD. Blev ju sån jäkla nostalgi-feeling nu när jag börjat se det på TV igen. Bara var tvungen att inskaffa =P Förresten, "Desperate Housewives", säsong 2, beställde jag o O-J förra veckan, så den har vi börjat se nu med =) Mycket TV-tittande, men det är ju så mys-pysigt, tycker jag.

Idag, efter jobbet åkte vi även och inhandlade denna mycket coola möbel. Det är en vit V-format byrå. Är den inte otroligt tuff? Originell modell iaf. Jag stendiggar den. Inte bestämt mig för om den ska stå i hallen eller sovrummet än, men det får vi se. Vad tycks?
När vi kom hem lagade O-J mat o vi åt. Skulle se på "Outisiders", men det vart på tok för oglamouröst för mig, bara äckligt, uscha! Så blev att vi zappade över till TV3 o såg på "Design: Simon och Thomas" istället =) Simon är ju så rolig, haha! Grymt bra program, tycker jag. Har ni inte sett det, så gör det. Orka Outsiders =P

Har hunnit prata med Madde i telefon 2 ggr på bara denna kvällen med =) Skoj. Krya på sig får både Madde o Erika göra, tycker jag allt. Nu orkar jag inte skriva mer =P Ha det gött, och missa för allt i världen inte "Gossip Girl" och "I huvudet på Gynning" imorrn, people!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja det är så skojj när man blir nöjd Nicole :). Ooh Xena :D

2008-03-03 @ 22:54:12
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Lou

godnatt och sov så gott när du nu ska göra det! :}

2008-03-03 @ 22:57:58
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Cissi

Första gången jag såg Melodifestivalen oxå, i lördas då! Nordman var grymt bra, bäst tycker jag! Håller med om Fronda, trodde att ahn skulle äga sönder allt o alla, men icke =( Aah, vill med ha DHW säsong 2!! Måste ha =P O den var ju grymt lattjo =D Måla om den i svart med gula fläckar på o ge mig? Usch, Outsiders va asäckligt igår, palla inte heller o se det.. Titta på MTV istället ;) Saknar dig så jävla mycket nu, om du bara visste!

2008-03-04 @ 13:15:20
Postat av: Lollan

Tjosan!!! Orkade inte läsa allt men kul att man får vara med iaf!!! Hoppas vi ses snart!!! Karmizar

2008-03-04 @ 17:29:32
Postat av: Märtaaa

Heldiggar möbel, ascool ju!
Va gött det låter o jobba, slippa skolan. Allså jag tycker inte att Fronda passar in i melodifestivalen... Haha, Björn är ju störtskön, grymt bra komiker! Nya Robert Gustavsson? ;P Jag saknar dig!

2008-03-04 @ 17:30:13
Postat av: Oscar

Just det, Xena får vi väl ta och se också då.
Dom där tvillingarna var ju förresten med på melodifestivalen också.
Nu måste vi skynda oss och inskaffa DHW 3 också...
Puss

2008-04-01 @ 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0