> Telefon

Jag var rastlös, o ensam hemma en stund innan. O-J drog ut med en kompis o en annan av kompisens kompisar (haha, va mycket "kompis" det blev nu). När O-J kom tbx så körde vi några rundor Guitar Hero. Skoj skoj, jag vann faktiskt flera ggr i rad över honom =) Inte dåligt!


image274

Nu har jag pratat med Amandis en stund o så. Väntar på att "Du är vad du äter" ska börja =) Mandis skulle ringa sen igen. 10 minuter kvaaar tills det börjar.

Min mobil är förresten död =( O-J fick inte ordning på den. jag kan ju lova att han lär få sitta mer med den o försöka. Mobilen fungerar, men displayen vill inte samarbeta, tydligen. Men nu har jag mitt SIM-kort i hans telefon, så det går fortfarande att nå mig. Men vill ju ha min älskade mobbe ju. Men jag kan ju säga till alla som har en Sony Ericsson w880i, att byt inte skal på den! Onödig risk.

Nu är det bara 7 minuter kvar. Sitter o uppdaterar mig lite på Aftonbladets hemsida med. 6 minuter kvar... Aja, missa in det nu, bara ;P TV3 kl. 20.00, alltså bara 5 minuter kvar nu!

Nu är en bild upplagd i bloggen på mitt älskade Guitar Hero III Legends of rock. Bilden lånad från Gamespot, vilket ni ser i högerhörnet. Nu är det bara 1 minut kvar! Missa inte ;P

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: dafen

GH är riktigt grymnt...

ekomenderar att gå in och ladda ner dropkick murphys pack fanns att ladda ner grattis här om dagen i alla fall

2008-03-21 @ 12:08:23
URL: http://dafen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0