> Tele-pratande

Nu har jag diskat. Ush, var jobbigt. Mest för att min ena diskhandsken gick sönder. O dom var helt nya =/ Tråk, men så går det när man inte är försiktig nog. Jag råkade stöta i en spik, så dom gick sönder. Men men, fick ha en gul och en rosa. Funkade det med, fasta att den rosa tydligen läckte in dem med. Suuuck, o jag som inte tål diskmedel. Men får köpa nya nästa gång vi handlar.

Sen så pratade jag i tele med Mami, o sen Marion, o så har jag suttit lite här. Sen bestämde jag mig för att baka en kladdkaka =) Mycket gött var det. Pratade med Mandi i tele med, skoj skoj. Tog liten rökpaus tillsammans i telefonen och det pep i köket, haha. Jag var på balkongen o kunde inte stänga av alarmet som pep o pep o pep för att kladdkakisen var färdig. När jag väl skulle in så hade det slutat pipa =P Pratade en stund till, sen la vi på o jag och O-J käkade lite kladdkaka o såg klart dubbelavsnittet på "Desperate Housewives". O när jag skulle sätta i sista skivan, så upptäckte vi att det var ju inga avsnitt kvar! =O Minst sagt sorgsen min O-J fick haha, stackars liten =P Blir till att köpa 3:dje säsongen nu då.
       
Dessa snygga och väldigt originella telefoner finna att köpa på Tradera. Adresserna är:

 Sko-telefon: http://www.tradera.com/KNAPPTELEFON_KLACKSKO-auktion-60928228 
Larv-telefon: http://www.tradera.com/_Tusenfoting_knapptelefon_-auktion-61033898

Fick förresten ett sött mezz innan av någon om att jag fick små skyddsänglar =) Men jag vet inte vem det var? För jag har ju Älsklingen mobbe nu o mina nummer finns inte med. Så känner någon sig träffad, så skriv gärna vem du, lilla söta person är. För jag hittade inte dig på Eniro eller Hitta.

Alltså har det blivit en del tele-pratande nu ikväll =) Men det är alltid roligt. Iaf sålänge det är roliga personer man tjötar med såklart! Amanda skulle dessutom kanske ringa sen igen, får väl se =) Nu ska jag nog gå ut i förrådet o se om det var ngt mer som skulle med till Kinna imorrn.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hihi vilken snygg telefon :P

2008-03-22 @ 00:30:26
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Evelina

Det var jag som skickade det lilla söta smset om att du skulle få skyddsänglar =)

2008-03-22 @ 14:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0