> Tågresa

Nu är jag i Borås och har en tågresa med ett byte framför mig. Gick till Lidl innan och köpte mig lite godis =) Mumma! Sen ställde jag mig vid busshållplatsen o väntade på bussen. Körde förbi en såndär "Kåren"-bil och blinkade, hade dessutom en krockad bil därbak. Kanske hade kört av vägen? Kolla, det ställer bara tll prolem med sånt här väder! Ush säger jag. Mörten hade kört av vägen, men gick nog ganska okej vad jag har förstått, hoppas det iaf. O jag har fått en snöboll på mig dessutom =P Charlie kastade en på mig, faktiskt löst för jag är "en klenis", haha. O allt blask =/ Ush, mina fina lila skor blir blöta och jag fryser om fötterna. Jobbigt det ska behöva vara. Jag var optimist och tog på min klackskor och vårjacka imorse. Inte en tanke på att kolla ut genom fönstret. Så imorrn blir det väl att dra på stövlar och vinterjacka ibland då. Så tråkigt... Sånt här väder är ju så deprimerande.

Ska bli skönt att komma hem och ta en stor kopp varm O'boy med grädde och en chokladbit i. Det är minsann supergött ska jag tala om. Smakat det? Om inte, gör det!

Nu har det börjat komma folk till tåget. Jag gick på fast det inte var en käft här, inte ens ngn som kör =P Men whatever, den stod på rätt spår, och det är varmt och skönt här. O jag kan sitta o blogga =) Älskar min Bella, så liten o nätt och enkel att ta med sig (laptopen alltså). O rosa, fina 3G-dosan. Me like.

Nu kom Alvesta, Karlskrona-tåget. Försenat det med... Hoppas inte detta jag sitter på blir alltför sent iaf. Hade ju varit jobbigt. Jag vill vara hemma i värmen nu. Lyssnar för övrigt på musik nu. Söder spelas för tillfället (Söder2007 - Jiddra Aldrig (med Bobbo & Atle). Fast jag tycker ju fortfarande att "Lose my mind" med Söder är den bästa han gjort, ingen slår den. Hans låtar kan man förresten ladda hem lagligt på Frizon.info för de som är intresserade.

Åh, nu bytte det låt till Shebang - Romeo. Åååh, den är ju så söööt =P Man vill bara mysa ner sig i soffan och titta på Eva&Adam-säsongerna (som jag för övrigt har på dvd). Naaaw, vill nuuu. Fast först ska ju jag o Älskling se klart "Mio min Mio".

         
Men nu måste jag ta o stänga av datorn innan batteriet dör förmodar jag. Någon laddare har jag ju inte med mig som vanligt. Tycker den är för tung för att gå runt o bära på =P När jag kommer hem o bloggar blir det nog att uppdatera om lite Skvaller och Nyheter.

Nu bytte det låt igen, nu spelas Amanda Jenssen - Do you love me. Visst är den väl skön? Yesyes. Nu går tåget för övrigt =) Men ha en bra dag!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var lite kul med snö tycker jag, men slasket kan man leva utan! nej urk för varm O'boy, tviiii! Söder är mycket bra, Varje sekund är ett minne är ju så sjukt bra! Aah, den låten blir man riktigt nostalgisk av. "bättre med rövar i poolen än polare i röven", va de inte han Jonte i Eva&Adam som sa så? Haha, bra sagt iaf!

2008-03-17 @ 18:19:04
Postat av: sofia

aaa den låten e grym å det e hur mysigt som helst att kolla på eva å adam ju :) hehe skitskojj ju! :D

aa snön förstör allt! :/

Men ha det bra :) Puss

2008-03-17 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0