> Studiedag imorrn

Weeiii, Ewalajnen hade läst min blogg, och mezzade och skrev att vi har studiedag imorrn =D Wihoow! Jag kan stanna hemma, och slipper skolka! Gött som bara den, måste jag säga.

Och O-J ska till skolan o praktiken ändå, haha! Han är minsann inte ledig. (Skadeglädje^^). På tal om honom, jag kom på honom med att ha ett stort hål i rumpan innan, haha! Eller oj, oops, alla har väl hål i rumpan (hoppas jag?), men han hade det iaf i byxorna på rumpan =D Så nu sitter han o försöker sy. Haha, good luck =)

Nu ska jag strax sussa, men först blir det nog ännu ett avsnitt av våra älskade Desperata Hemmafruar. Det går minsann aldrig att tröttna på dem. Håller ni inte med?

[Jag tänkte lägga in en bild här på Desperate Housewives, men när jag sökte på google, så fann jag denna]:
image211
Kan någon SNÄLLA säga mig vart den finns att få tag på? För på något jäkla vänster måste det väl gå, eller? Vill haaa!

Natti!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Linda

sök på internet. för i affären vet ja inte om den finns. men den borde :P

2008-03-10 @ 23:28:16
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Cissi

Haha, men lilla du! Visste du inte att vi hade studiedag? Du är lagom go du =) Meeen åååh, jag vill oxå ha DHW säsong två!! Ge mig ;P Den där verkar lukta gott, bara namnet får mig o känna lukta, typ =P Desperate Houswives 4-ever!!!!!!

2008-03-11 @ 14:25:55
Postat av: Märtaaa

Märkte att du inte visste det för du har tydligen inte läst mitt gb på lunar :P

2008-03-11 @ 17:50:09
Postat av: Oscar

Haha, vadå "försöker sy"? Jag e en alldeles utmärkt sömmerska tycker jag=)

http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=69819&goChar=D

286 kr kostar parfymen där, tydligen gratis frakt också.

här e en hel del på ebay också.

http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&dfsp=32&catref=C6&from=R40&_trksid=m37&satitle=forbidden+fruit+desperate&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&sabfmts=1&saobfmts=insif&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=32%26fsoo%3D2&fgtp=
finns tydligen i roll-on variant också =)

2008-03-15 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0