> Smittad av O-J

Tro det eller ej, men jag sitter nu i Falköping, i ett litet hörn på golvet inne på resecentrum. Låter inte speciellt glamouröst, eller? Eeeh, nej, inte precis. Men jag ska ta det från början...

Jag vaknade imorse och mindes inte att jag stängt av väckarklockan i mobilen... Fick en jäkla fart när jag upptäckte att klockan var alldeles förmkt. Sminkade mig snabbt som ögat (haha, ögat, fattar ni?), aja, iaf, jag kände mig lite illamående, men tänkte att det är nog inget - och ignorerade känslan. Jag hann till bussen och åkte med till Falköping. Där bytte jag i vanlig ordning till Göteborgs-tåget mot Herrljunga. Där ropade de upp att mitt tåg går från spår 1, som vanligt. Men när jag kom ner i tunneln var alla stirriga och babblade i mun på varandra. När jag tittade på displayerna förstod jag varför. Tåget jag (och även dem) skulle med, var inställt och ersatt med buss.

Jag väntade i Herrljunga i en halvtimme, höll på att frysa tårna av mig, frös som bara den och hade jätteont i magen. Kände även hur halsontet började krypa sig på. Ush, blev nästan svimfärdig... Visste inte vad jag skulle gö eller vart jag skulle ta vägen så ringde O-J... Slutade med att jag hoppade på Stockholmståget hem igen. Det var försenat så jag missade bussen från Falköping och hem med 3 minuter =/ Så det blev till att sitta här i en timme. Men nu är det bara 20 minuter kvar (thank god!).

Har skitont i ryggen med, vet inte om det är för att jag sitter konstigt, men det gör extra ont... Brukar ju ha ont i ryggen, men nu är det såpass mkt att jag påpekar det. Usha, vill bara krypa ner under täcket hos mitt lilla monster som har smittat ner mig, min älskling O-J. Han har feber o så, o jag fryser sååå... Synd om lilla stackars mig nu ju.

O jag som skulle ha prov idag med =/ Faan, men får se om jag kan gö det imorrn, får väl försöka pallra mig till the school då, antar jag... Kan ju inte missa så mkt. Jag hinner inte va sjuk ju. O har inte "råd" med mer frånvaro heller. Det är minsann inte lätt o vara mig ibland.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: jasså :p okej. Jaa om jag ska få variation så måste jag platta det för det där är mina riktiga lockar :p

2008-03-18 @ 14:08:06
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Anonym

KRYA PÅ ER :) och kom imorrn hun!

2008-03-18 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0