> Skvaller i korthet

Älskling ligger i soffan o väntar på att jag ska komma o se klart "Mio min Mio" med honom, så jag får köra lite skvaller i korthet:

*Halle Berry har blivit mamma! Hon och barnet (som förrsten blev en dotter) mår bra. Pappan är Gabriel Aubry som arbetar som modell.

*Eva Mendes vill bli Calvin Klein underwear's nya ansikte utåt i deras kommande kampanj. Får väl se om det kan komma att bli verklighet då, kanske.

*Amanda Jenssen och Daniel Karlsson från Idol 2007 är ett par, bekräftas Amanda själv. Det ryktades det ju om redan under Idol-tiden, men nu är det konstaterat.

*Scarlett Johansson "sålde sig själv" på Ebay i form av en dejt. Hela summan på 250.000kr gick till välgörenhet. Köparen var en anonym britt.

*Stjärnan som vi känner igen från Jackass, Stephen Steve-O Glover (33 år), har förts till akut-psyk. Anledningen är att han hotade med att ta sitt liv. Han lär bli kvar på kliniken i 14 dagar.

Yes, that was the latest gossip för dagen! Mer kommer kanske imorgon. Såg ni resultatet i "Design: Simon & Tomas" tidigare? Om inte, se här:
http://www.tv3.se/content/view/1162267/1345/. Nu tänkte jag gå och lägga mig och se klart på filmen. Natti natti!

xoxo
Niclosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0