> Sko-shoppingen

Här kommer bilderna på skorna jag köpte under dagens (gårdagens) shopping-tur:

image284

Det är alltså två par ballerinaskor, varav ett par "X cape the CLOX"-skor med ett blått bling-bling hjärta. Jag vet att dessa skor inte är vackra, men det gudomligt sköna, och absolut inget jag går ut i och känner mig snygg i, haha! De är i alla fall inhandlade på Sportringen för 179kr (har tidigare kostat 480kr). De andra är ännu ett par ballerinaskor. De är vita med snörning och svarta stjärnor på, av märket "Just Women". Dem köpte jag på Klädhuset, vilket ni kan se på påsen. Otroligt söta och prisvärda skor.

Nu är klockan två på natten... Herregud, tiden bara springer iväg. Snöboll har somnat i mitt knä. Nää, nu ska jag nog ta och gå och lägga mig och sova. Natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag gillar de vita Nicole :)

2008-03-22 @ 11:43:15
URL: http://missevelyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0