> Simon & Tomas

Sitter med Älsklingen och tittar på störtsköna Simon & Tomas (o lilla söta vovven Albert, hihi) på TV3. De är ju så grymma =) Mamman i huset gillar grönt, men vill verkligen inte ha kvar det gamla 50-tals kaklet på hallgolvet, som faktiskt är grönt. Simon & Tomas tänker inte detsamma... De ska istället göra rummets design utifrån golvet! Spännande, får se hur det blir... Tyvärr missade jag början av programmet, för jag stod i duschen.

När jag kom hem lagade vi lite mat, sen byggde vi ihop matbordet som O-J hade tagit isär för att några rörläggare (heter de så?) skulle komma och fixa ventileringen härhemma. Haha, dessvärre hade min O-J tagit bort möblerna från fel fönster! Det skulle ju vara storarummet och sovrummet, och inte storarummet och köket som han trodde. Men som tur var fanns det ingenting framför sovrumsfönstret ändå. Men vi byggde iaf ihop matbordet och käkade mat.


Sen blev det dags för lite städning hos marvins-sötnosarna, sen så passade jag faktiskt på att dammsuga hela lägenheten, och Älskling fick torka golven. Så har jag suttit litegrann vid datorn o så. Och nu sitter jag här i reklampausen och väntar på att mitt älskade "Design: Simon & Tomas" ska börja igen.


Tänkte ta och uppdatera om lite kändis-skvaller sen. Så hoppas det är ngn som känner för det =) Reklam på TV nu. Finns la en del som är roliga o underhållande, men det är ju galet så många kassa reklamer det finns, alltså. Alla dessa tandkräms-reklamer t.ex. jag haaatar verkligen dem! Någon som instämmer?
Nu börjar det igen! Så nu ska jag titta vidare. Kika gärna in i bloggen sen, då kommer det som sagt skvaller^^

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Oscar

Det var faktiskt du som sa att det skulle tas bort därifrån juh =P
Sen läste jag först efter att det var fel, heh..

2008-04-16 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0