> Shrek den tredje

Vaknade av att jag fick mezz av Mandisen. Stackars liten var ensam i skolan... Ville bara åka dit då =P Men gick ju inte. Då hade jag inte varit framme förrän hon skulle därifrån säkert. Sen ringde telefonen, till O-J. Då kunde jag inte somna om igen. Så fixade lite frulle, sen så såg vi klart på "Shrek den tredje". Den var ju bättre än vad jag trodde efter att ha sett början på den igår. Det bästa var ju lätt när Snövit sjöng med fåglarna och lurade träden som stod vakter vid porten. Så mäktigt det blev med alla djuren o så. Och sen spelades ju låten "Barracuda" med som jag gillar grymt massa efter att ha spelat Guitar hero III, där den är med. Gillade även drak/åsne-bebisarna. Så söta =P Rapar eld o sånt. Och när pepparkaksgubben (har han ngt namn?) blir så rädd så han bajsar på sig, en godis kommer ut, haha! Inte så glammigt, men skoj var det.

Trodde dom som skulle sätta upp spisfläkten och det var här, för jag kikade ut genom balkongdörren och såg färska bilspår utanför, men nähä, inte nu heller... Kommer väl under dagen då, I hope.
Åh, Maxxi klöser på mattan, vänta... "MAXXI, AJAJ! Vafan sysslar du med? Lägg av me det. MEN FYYY säger jag, AJAJ!" ...Så, nu har han lagt av. Jäkla bebisar, olydiga =P Haha. Dom är nästan lite som "riktiga" små bebisar. Måste uppfostra dom verkligen. Det är minsann inte så lätt som man tror, trots att de "bara" är katter. Två stycken istället för en är grymt stor skillnad!

Näe, nu ska jag nog ta och fixa MakeUpen och borsta tänderna, I guess. Uppdaterar senare =) Ha det gött sålänge. C ya!

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Shrek 3 är riktigt roligt =)

2008-03-20 @ 11:48:43
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Anonym

Haha, drakåsnebebisarna är sååå söta, vill ha en! Ja, det är minsann inte lätt med katter. De ska klösa på allting och hårar nåt så in i helvete! Men de är för underbara när de kommer och vill gosa, då är allt det där jobbiga med dem som bortblåst =P

2008-03-20 @ 15:19:56
Postat av: Cissi

Meeen, det va jag som skrev det där! Varför tas mitt namn bort för?!

2008-03-20 @ 15:20:42
URL: http://ruttnasockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0