> Ny lägenhet

Så... Nu är jag tbx från tvättstugan och tittar på Gossip Girl. Men mellan senaste inlägget och det innan det så gick iaf jag och O-J och handlade lite mat. Sen lagade han mat, vilket blev potatis med hemmagjorda biffar (typ köttbullar, fast större och plattare). Mumma =) Till det hade vi tomat, saltgurka och lingon. Riktigt gött var det, fast jag blev mätt ganska så snabbt.

När vi åt mat tittade vi på Desperate Housewives (förvånande, eller? Nä, inte precis). Nu har vi bara tre skivor kvar på säsong 2, sen blir det att inskaffa säsong 3 med. O-J har ju inte sett alla innan, så för honom är det fortfarande nytt. Lika bra som innan är det iaf för mig med, fast det inte är första ggn jag ser det.

            


Vi ringde också på en ny lägenhet. Det är en 2:a på 55kvm. Den vi har nu är 65kvm. Den hade balkong, P-plats och 2 förråd. Ligger desstom i stan, vilket jag är angelägen om. Vi ska iaf åka och titta på den imorrn. Får hoppas den är välplanerad och fin =) För det är riktigt jobbigt och frustrerande att fixa denna som aldrig blir klar. Jag har ju inte speciellt bra tålamod, och dessutom vill jag bo så centralt som möjligt. Här vi bor nu tar det ju liksom en kvart att gå in till stan...

Nu har vi varit nere i tvättstugan och hämtat det sista (som dock inte hann torka =/), och Gossip Girl är slut... Dessutom har serien uppehåll till maj! Usha, jag vill ju se meeer... Det är ju som en drog, precis som OC och Desperate Housewives... Så hur ska jag överleva nu då? Hm, bara o bita ihop o vänta I guess.
 

image255

O-J sitter o tittar på "Dreamcatcher" av Stephen King. Sett den? Visst är den väl äcklig? Usha, dom där "maskarna" som bits o förökar sig, hatar dom =P Gross. Overklig och äcklig. Men genren och titeln tilltalar ändå mig på ngt sätt... "Dreamcatcher", det låter ju så fint på ngt sätt, tycker jag. (För er som inte hajjade så menade jag äcklig=disgusting, och inte äcklig=scary. Okej?).

Blir nog att stanna hemma för mig imorrn med, för jag tror att jag har feber nu. Jag som inte hinner va sjuk... Jobbigt. Men som Ewe sa, man ska ta hand om sig själv, och att man blir sjuk kan man inte hjälpa. Bättre att ta det lugnt så an blir frisk än att gå ut sjuk och bli ännu värre. Hon är minsann smart, den tjejen =)

Men nu får jag väl ta o fortsätta mitt liv då. Utan Gossip Girl, tyvärr. Nämen det kommer ju tbx. Imorrn är det iaf Room Service och Top Model. Fast säsongsavslutning för Room Service med... Tråkigt, men för att va positiv: Jag får ju massa mer tid när det inte är massa TV-program jag ska hålla på o följa hela tiden! Så sant så sant.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag skulle med vilja kolla på lägenhet, men behövs lite pengar för de först hih. DreamC är inte äcklig utan rolig

2008-03-18 @ 22:18:07
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Anonym

Låter lattjo med lägenheten, om ni får den, kan inte jag få den som ni har nu då? Haha! Desperate Houswives is the shit!! Bästaste serien ever! Jaa, Ewe är minsann inte dum hon!

2008-03-19 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0