> Nu åker vi!

Vaknade imorse av att Pappsen ringde. Har käkat frukost, pratat i tele med Mami o minisyster och så. Packat och gjort iordning mig. Nu börjar det bli dags att dra. O-J håller på o grejar över mina nummer till hans mobil, för jag kan ju inte få tag i ngn för numren inte finns =S Usha, riktigt jobbigt, faktiskt. Man känner sig en aning handikappad. Eller aa, han försöker iaf... Får väl se om det går vägen.

Har iaf fått tag på en del via msn. Tur det finns, alltså! Haha. Ikväll blir det minsann fest! Ska bli rikigt roligt att parta loss lite, minsann. Nää, nu borde vi verkligen packa in allt i bilen, så vi kan komma iväg ngn gång...

Åh, nu fick jag ett mobilnr som jag behöver ikväll =) Haha. Får skriva upp på en lapp sålänge. Så mobbat, minsann ;P men that's life. Jag visste minsann inte att man kunde sakna sin lilla mobil och all info där i såhär hemskt mycket =/ Jobbigt...

JAA! Nu har jag nummer! Men nu åker vi! C ya, och Glad Påsk!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0