> Min födelsedag idag!

För det är ingen vanlig dag, för det är Nicoles födelsedag, hurra, hurra, hurra! Hihi =D
Tack vännor för alla grattis! Means a lot to me. Amanda ringde strax efter 00:00 inatt o sjöng för mig. Haha, stackars mina öööron! Nää, hehe, så gulligt av henne =)

Idag ska det dammsugas, golven ska torkas, disken ska plockas in, tvätten ska plockas in, det ska diskas, det borde handlas, O-J's cykel ska hämtas i stan' för det är punka på den... Hmm, jaa, ngn som känner för att göra allt detta åt lilla födelsedagsbarnet? ;P Nä, tänkte väl det. Sen ska det också dukas fram och förberedas för folket som ska komma hit och äta våfflor. För det r ju våffeldagen också. Ngn som känner för att gö det åt mig då? Ingen? Nähä, jag får väl ta tag i allt alldeles ensam dådå. O-J är ju på praktiken...

Nu sitter jag här o äter frukost =) Ingen födelsedagsfukost precis, men består iaf av Special K-flingor med jordgubbsyoghurt och russin. Lite tevatten håller på att kokas upp nu med. Nämen ska nog fixa en kopp te till mig själv, sen är det bara att sätta igång, förmodar jag.

xoxo
Nicolsan
(numera 19 år!)

Kommentarer
Postat av: Anne

GRATTIS ännu en gång Nicole, hoppas du får en toppen dag :) kramar

2008-03-25 @ 15:12:48
URL: http://mumintrollet.wordpress.com
Postat av: Cissi

HURRA HURRA HURRA HURRA! Ett år närmare pensionen, hur känns det? Stackars liten, hade gärna hjälpt med allt gojjs om du inte vore så långt bort! Aja, grattis any way =D Älskar diiiiiiig

2008-03-25 @ 17:38:11
Postat av: Märtaaa

Grattis ännu en gång :) Hade gärna hjälpt födelsedagsbarnet men är lite långt borta :P

2008-03-25 @ 17:48:47
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0