> Mat och TV

Varit hos Pappsen o Annika o ätit mat o myst framför TVn i deras stora soffa. Gött o bara burra ner sig i den bland alla kuddar. Såg på NCIS (Navy CIS) o käkade lite godis. Maten var förresten det berömda potatismoset med korv (både vanlig grillkorv och kryddkorvar), jag föredrog ju vanliga =P Och så var det sallad till o sånt. Mumma med salladsdressing. De hade förresten köpt en ny träningsmaskin. En såndär som jag med vill ha =) Perfekt att hinna få sin dagliga träning och se de TV-program man följer samtidigt. Det ska jag nog investera i när jag får lön, kanske. Hade suttit perfa.

Nu ska vi nog ta och spela ngt spel eller Playstation 2 ellerngt I guess.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0