> Martina Haag

Jag har (tro det eller ej) läst två böcker! Båda av Martina Haag. Hon skriver riktigt roligt, måste jag säga. Troligtvis därför jag fastnat för hennes böcker. Hon skriver lätt och roligt. Lättlästa böcker, vilket passar mig bra, som tröttnar så lätt annars. Det var iaf:

image251  image250

Alltså "Underbar och älskad av alla (och på jobet går det också bra)" och "Martina-Koden". Rikigt roliga böcker, så man fastnar o vill fortsätta läsa. Hon är riktigt grym på det hon gör.

Dessutom upptäckte jag nu att hon har en rolig blogg med; http://www.mama.nu/blogg/martinas-blogg/. Den är skriven på hennes eget vis =) Roliga frågor om barn och mycket annat, så den får jag allt ta och rekommendera!

image252

Den förstnämnda boktiteln "Underbar och älskad av alla", finns ju även som film för er som inte redan visste det. En hel del roligt från boken som inte fått plats i filmen (som det brukar bli), men de båda är iaf väldigt bra =)

Nu ska jag gå och handla lite mat, tänkte jag, för vi har nästan inget att äta härhemma, och äta måste man ju göra, fast man är sjuk =) Aight?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den "Underbar och älskad av alla" har jag smygläst lite den nya bokaffären i Kinna och den verkar riktigt bra faktiskt. O filmen har jag velat se i evigheter...!

2008-03-18 @ 15:58:28
Postat av: S A R A

har aldrig läst de, men måste göra det xD kram

2008-03-18 @ 19:44:36
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0