> Lyckad dag

Igår vart en riktigt lyckad dag. Sen vid 8-tiden kom Felix, Lollan och Erika. Åt våfflor med vispgrädde,glass och hallon. Mumma! Av Felix och Lollan fick jag "Bangkok Hilton" på DVD med Nicole Kidman, Toffifee och ett presentkort på Coop på 150kr =) Tack tack! Och av Erika fick jag ett jättesött kort och ett par nya leopardtofflor =D Wihoow, hehe. Jamena ni vet väl hur mina gamla gick sitt öde tillmötes? Går att läsa här, annars: http://nicolsan.webblogg.se/2008/february/rip-leopardtofflor.html. Så nu har jag iaf nya =) Tack så mkt, Älvan!

Nu loggade jag in på mitt konto med, och såg att jag fått 500kr av Pappa och Annika. Tackar =) Åh, så härligt med lite extra money. Imorrn kommer Mami och systrarna o hälsar på. Skoj skoj.

Och vet ni vad jag ska göra idag =O Uuuuusssshhh, jag ska ta sprutor inför Bulgarien-resan. Vill inte =/ Hatar ju sprutor. Fy fasen... Får väl se hur det går dådå. Ni får hålla tummarna för mig.

Lägger upp bilder på allt jag fick i födelsedagspresent igår lite senare med.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som kul dag du, blev väldigt sugen på våfflor nu bara för det! Haha, stackars dina gamla tofflor, snäll att ge dig ett par nya =) Love you, oldie ;)

2008-03-26 @ 15:40:58
Postat av: Cissi

Jag blir ju bara lite irriterad av att mitt namn tas bort hela tiden....

2008-03-26 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0