> Infected Mushroom - Becoming Insane

Nu har jag kommit ur duschen för en stund sen. Men kan inte hitta min kam =S Undrar vart den är, brukar ju alltid ligga på ett och samma ställe annara... Jobbigt, men får la ta en annan dådå.

Var inne på Maddes blogg, och hittade en länk till en låt som jag lyssnat på aa, säkert 30-40 ggr nu. Så sjukt skön, verkligen. Lyssna vettja ;P


Visst är den riktigt skön? Man vill ju bara dansa med =P Aa, det gjode jag iofs när jag klädde på mig, hehe. Strippa på sig kläderna istället för av^^ Det funkar det med.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: dafen

nja jag vet faktiskt inte...
har älskat infected och har dansat flera ggn till dom live... men tyvär så gör dom bara skit musik nu förtiden.... dom var grymnt mycket bättre innan 2000-talet

2008-03-19 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0