> Hemma idag med

Gomorron, gomorron... Eller ska man kanske säga god förmiddag? Hm, hehe. Vaknade imorse och mådde inge vidare idag heller. Så blev till att stanna hemma idag med. Har bara tagit det lugnt hela morronen/förmiddagen. Vaknade av att telefonen ringde, men jag orkade inte svara så det fick O-J göra. Tur var väl det för det var inte till mig ändå =) Vi såg ett avsnitt av Desperate Housewives, sen så fixate vi lite frulle, och såg ett avsnitt till samtidigt som vi åt. Mys, skönt o bara ta det lugnt. Det behövs just nu.

Sen ringde Felix o frågade om filmerna hade kommit. Yes, det har dom. Hyrde filmer från LOVEFiLM. "Shrek den tredje" och "1408" kom igår. Så dom ska vi väl se idag då, förmodar jag. Sa att de isådanna fall skulle ringa innan de kommer, men han sa att "Det behövs inte, för jag har nyckel"... Åh =P Gillar väl egentligen inte att han har nyckel, men han är ju iaf mer skärpt än innan. Aja...

Nu tänkte  vi iaf ta och hoppa in i duschen. En lång, varm, härlig dusch sitter minsann fint nu. Men jag tar och uppdaterar senare =) C ya.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0