> Gossip Girl

Åh, Gossip Girl är ju så braaa! Fast jäkla sorgligt att det inte är ngt Gynning efter det längre. Men sånt får man leva med. Slutet vart lite coolt med, när det såg ut som en gammal film =Pimage215

Idag har jag haft studiedag, men ändå inte fått så hemskt mycket gjort. Städat ur köksskåpen över micron, för jag har en förmåga att bara slänga in allt där när jag städar o sånt =P Får jag inte göra mer nu när det är städat. Och så har jag diskat, lagat mat, mailat med Mami, duschat, samt handlat lite. Och när kommer dagens första blogg-inlägg!

Så... Vad ska man skriva för skoj nu då? Jag kan ju börja med att jag har hittat den där parfymen i föregående inlägg. Desperate Housewives - Forbidden Fruit. Den kostade 397,37 kr när jag sökte på Kelkoo. Då fick jag alltså upp enda alternativet, och det var på Strawberrynet. Ganska så bra pris ändå =) Den måste jag allt ta och beställa när jag får pengar. Om jag kan vänta ända tills dess vill säga...

Läste förresten i "In Touch" att Kirsten Dunst har det jobbigt på Rehab. Hon checkade ju in på grund av sina alkoholproblem i början av februari. Hon påstod även att hon kände sig obekväm med dagens Hollywood-ideal samt att hon har problem med sitt självförtroende. Ändå checkade hon även in 6 stycken stora väskor, varav en helt fylld med bara skor... Ja, så kan det vara, det är nog inte lätt med all press. Men när jag läste det för O-J, så är hans svar, typ "Hahaha, tänk om det hade varit du! Då hade det varit 4 fulla väskor enbart med skor =D" Hmm, jaa, haha, jag fattar ju hans poäng. Men jamena hur kul är livet utan skor egentligen? Inge vidare om man frågar mig. Jamena är man på dåligt humör eller depp eller så, och går till en skobutik och köper sig ett par fina skor, så mår man genast mycket bättre =) Det är ju bättre än medicin, eller hur? I think so!

Nu ska jag ta tag i skoluppgiften som ska vara klar tills imorgon (3 veckor för sent...), sen blir det läggdags! Nattinatt, läsare.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

på bra humör i en skobutik öölö nej..kanske när man har så små fina fötter som du men när jag går in blir jabara depprimerad finns ju aldrig i min dumma skostorlek -_- hahaha..puss

2008-03-12 @ 09:17:16
Postat av: Märtaaa

Jag hade inte en aning om att hon hade alkohol-problem :O Visste att hon festa mkt men trodde inte att det var så mkt... Jag håller med Monica!! När ska du o jag åka till Gbg och leta upp den skobutiken? :)

2008-03-12 @ 10:59:40
Postat av: Cissi

Jag fattar inte alls grejjen med skor... Har väldigt svårt att hitta "dom där"... Du vet, som man faller pladask för. Men men... Den parfymen vill jag sniffa. Sniff sniff!

2008-03-12 @ 15:44:01
URL: http://ruttnasockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0