> Fyller år imorrn

Varit struligt med bloggen idag. Bara för mig det varit så? Idag åkte vi ju iaf hem. Usha för all snö, säger jag bara =/ man blir ju deprimerad, alltså. Snö på min födelsedag imorrn =O USHA på HÖG nivå!

Idag har vi iaf tvättat och städat. Imorrn kommer det lite folk o firar lilla mig. Käka lite våfflor, för det är ju våffeldagen med =) Brukar ju vara det som står på menyn på min birthday. Gött är det ju iaf. Föddes gjorde jag på påskafton för övrigt.

Nu pratar jag med Mandi i telen. Pratat i typ 45 minuter, men nu skulle hon till bussen. Glöm inte o gratta mig imorrn ;P Hehe.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKO!

2008-03-25 @ 01:13:57
Postat av: Madde*padde*

Grattis bunny my love**

2008-03-25 @ 09:58:51
URL: http://whoismadelene.blogg.se
Postat av: Märtaaa

Jag har uppdaterat min blogg 2 ggr nu och den har itne krånglat... Grattis ;)

2008-03-25 @ 10:21:23
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0