> Födelsedagspresenterna

Nu har jag fotat alla födelsedagspresenterna med:

image293
Fått av Monica:
*1 flaska Dooleys med presentförpackning "ros", samt ett fint kort (kom tyvärr ej med på bild).
Fått av Felix&Louise:
*1 ask med Toffifee.
*1 DVD-film: "Bangkok Hilton" med Nicole Kidman.
*1 presentkort på Coop på 150kr.
Fått av Erika:
*Leopardofflor, samt ett sött Miranda-kort.
Fått av Älskling:
*Tubtop/klänning, gul med sidenbandsrosett.
*Halsband från Gemini.
*1 Röd ros (ej vasen).


image294
           
Fått av Mami&Niclas:
*Parfymen Midnight Fantasy by Britney Spears.
*Sängkläder, vita med svart blom-mönster.
*Toalettrulle med tryck av 500-kronorssedlar "För Skitrika", haha.
*Presentkort på islandshästridning i 1,5 timme för 2 personer.
Fått av Elvira:
*Enorm Chokladask "Carls praliner" på 840 gram.
Fått av Paulina:
*2 hjärtan med röda pärlor i från "Sia", köpt på Magitta i Kinna.
Fått av Mormor&Morfar:
*1 kort och 300 kronor.

Tack allihopa för allting =) Ni är bäst! Jag blev jätteglad, och fick en mycket lyckad födelsedag vill jag lova. Tack för att ni finns.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Haha, jag tycker det där med toalettpappret var roligt! "För skitrika", hihi.

2008-03-28 @ 13:35:21
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Anna

Var filmen Bangkok Hilton bra?

2008-03-28 @ 14:20:30
URL: http://annagranstrom.webblogg.se
Postat av: Madde*padde*

Ge mig klänningen och chokladen:)

2008-04-01 @ 23:10:45
URL: http://whoismadelene.blogg.se
Postat av: sofia

Fina sker det dära :) Grattis igen :P :)

2008-04-14 @ 19:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0