> Five across the Eyes

Nu har vi (jag, O-J, Felix o Lollan) sett en film vid namn "Five across the Eyes" Det är, helt seriöst, den äckligaste jävla B-filmen jag har sett i hela mitt liv. Kvalitet i stil med "Blairwitch project", men fy fan i helvete så vidrigt äcklig, läskig, scary... USH! Gillar du riktigt äckliga skräckfilmen och inte sett denna? SE DEN! Det vänder sig i magen på en, men aa... Vet inte riktigt vad man ska skriva. Jag kommer varken våga köra bil, gå ut i mörker eller sova längre. Haha, lyckat!
image289
Dags att se den, nu? Ska du kunna sova inatt? Vågar du någonsin gå ut i mörker igen? Blir det någon mer "genväg"? Eller vågar du rent av köra bil i mörker någon mer gång? We'll see...

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den vill jag se =D Då får man la se om jag vågar gå ut med hunden på kvällarna förbi kyrkogården =P Haha....

2008-03-27 @ 11:43:13
Postat av: Märtaaa

Den vill jag se :P

2008-03-27 @ 12:20:51
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Oscar

Jävlar vilken B-film det var =P
Inte direkt värd att se på tycker jag, fast det vände sej i magen som du sa..

2008-04-22 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0