> Djupfrysta hallon

Jobbat även idag, dagen har gått skitfort. Vid 16-tiden kändes det fortfarande som klockan var 12-13 ngnting. O-J kom till mitt jobb o åt lunch med mig vid 15.30-tiden. Jag vart inte speciellt hungrig, men käkade ändå =) Duktig jag är^^

Nu ikväll när jag kommit hem så åt jag o Älsklingen hamburgare (Jag åt en o han åt tre stycken! Herregud, ingen botten i honom). Vi såg ett avsnitt av Desperate Housewives, sen duschade vi o vid 20.00 började "Du är vad du äter", vilket vi då såklart såg på. På tal om det, så lät det ju som hondär Dominika (som Anna Skipper "tog hand image206om") var känd ellerngt? Är jag helt efterbliven om jag säger att jag inte vet vem hon är? Vem är hon? Give me the information, please.

Jag blev sugen på choklad, men det kan man ju bara inte äta när man ser på det... Haha, det brukar vi iofs alltid gö, men det är väl grejen att "Hon/han får kämpa, träna o avstå massa goda saker, men jag kan sitta här o trycka i mig vilka godsaker jag vill" som gör att man blir så hemskt sugen, haha! Men idag avstod jag, så nu sitter jag här o äter lite djupfrysta hallon istället. Mumma är det, vill jag allt tala om!

Efterlyst på TV. Har inte hunnit diska på hela veckan. Man får verkligen väldigt lite tid över nu när man jobbar heltid. Men det är ju värt det, jag trivs ju så läskigt bra. Vill aldrig mer tbx till skolan, tycker jag har lärt mig allt jag behöver veta nu. Vill bara fortsätta jobba. Fast en sak är ju säker ;P När jag verkligen börjar jobba heltid "på heltid", haha, då blir det dags att inskaffa diskmaskin.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Kan ju påpeka att det härliga sommarvädret i Skaraborg gör mig riktigt riktigt lycklig, så underbart och härligt. Imorse när jag gick till jobbet så var en kvinna ute o gick med en Golden Retriever-valp, så liten o sötig var den =) Sommar o sol är fanimej livet.

Ha det gött, hoppas det härliga vädret håller i sig.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hejsan Nicole. Jasså vart jobbar du? Grattis till det. Jag har inte pengar kvar på min mobil, så kunde ej svara på ditt goa sms. Men de får vi göra när du har tid och så . Kram natti

2008-03-07 @ 00:03:22
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Cissi

Frysta hallon smakar apa jämfört med frysta jordgubbar

2008-03-07 @ 19:52:50
Postat av: Märtaaa

Jag har aldrig ätit frysta hallon... Men hallon som man plockar på sommarn är goa :D

2008-03-07 @ 20:43:05
Postat av: Anonym

hon har ju vart med i army of lovers...

med alexander barh? camilla hedermark? och han stylisten.... give my life

2008-03-07 @ 22:26:01
Postat av: sofia

duktig du är som jobbar! :D å hallon ÄR gott :)

2008-03-08 @ 10:18:46
Postat av: anonym

jag läser din blogg varje dag så då är din uppgift att skriva blogg varje dag kan du klara av den simpla uppgiften kanske?! haha
// en du känner

2008-03-08 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0