> CV

Idag har jag skrivit klart mitt CV, sheat va tid det tog! Men vart riktigt noggrann, och riktigt nöjd blev jag! Så nu får jag allt ta och börja söka jobb på riktigt! Har ju bara sökt ett enda änsålänge, på Skara Sommarland för övrigt. Men mer ska det minsann bli inom kort. Tycker ju att det är så otroligt skitkul att jobba (iaf på de ställen jag jobbat änsålänge). Och jag tycker nog minsann att bara jakten på jobb kommer bli rikrigt rolig den med =)

Nu har jag nyss varit inloggad på Slaf. Min profil behövde verkligen uppdateras, var min gamla mail, och min gamla hemort kvar där fortfarande =P Nu är man ju Skarabo och inte Kinnabo, så det ska det väl därmed stå också då.
Nu ska jag och Älskling se på "Mio min Mio", sen blir det läggdags för mig. "Mio min Mio" har jag inte sett sen jag gick på lekis, och var 6 bast. Haha, så det ska bli riktigt kul. Herregud är ju 13 år sedan! Tänk vad tiden går fort minsann... Blir bara äldre och äldre hela tiden. Om 9 dagar fyller jag förresten 19, det, ni!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0