> Blir fotad

Nu är vi hemma hos Mami och hennes sambo och mina två småsyrror. Var en seg bilresa. Musik på hela vägen, såklart. Och kissemissarna låg i framsätet, i Älsklings knä och sussade.

O-J spanar in Mamis nya mobil som har stegräknare och alla möjliga funktioner. Nu får hon aldrig mer ha sin mobil ifred för Elvira hittade the Sims på den. Och hon som är utan dator just nu, för hennes är dör. Haha, stackars Mami^^

Innan Elvira hittade spelet satt hon här bredvid mig och tog massa kort med våran kamera som åkte med i packningen. Så jag blev fotad, haha. Ellis: "Åh, kolla! Hon äter, hon äter, hon äter... Oookeeeyyyy.... Jag måste gå på toaletten... Gå on the toilet..." Hahaha, hon är så inne i Sims-spelet att hon inte hinner gå på toa.

Fick nyss mezz av Cissi med =) Hon och "Ketchup-Kusinen" skulle komma förbi sen. Åååh, såå roligt, tycker jag! Hon har varit saknad, inte träffats på länge nu ju. Och så kommer Märtan o Marion med sen. Ska förfesta lite, sen ska vi ut. Om O-J följer med ut får vi se, han visste inte än. Vart ju tråk att Ewe o company inte kunde hänga på, men får väl ta det en annan gång.

Mm, nu är klockan halv 6, så om en och en halv timme kommer dom. Blir väl att lite lite Guitar Hero och Twister och så. Sånt är skoj. "Ellis" ville försöka få med folket ut o åka pulka sen med, haha. Får la se hur bra hon lyckas med det. Jag lär ju inte hänga på iaf, om man är iordninggjord och redo att festa.

Mami gör rulltårta nu, mumma. När vi kom hit bjöds det på påskmiddag. Var gött efter en ganska så lång bilresa. Och påskmust med, mmm, älska =) Snöboll sitter o trånar efter rulltårtan nu, haha. Stackars liten, får inget. Hon är ju crazy den missen, alltså. Äter verkligen alltmöjligt. Hihi, hon sitter o försöker flirta till sig lite med Mami nu. Går inte så bra^^

Nää, om man skulle ta och hjälpa till och duka fram lite nu då, kanske. Sen blir det dags för rulltårta. Aa, just det, glömde att berätta att O-J behövde Lypsyl innan, när vi körde mitt på E20. Haha, hade inget med, så han fick rota bland mitt smink och ta mitt läppglans istället =) Lite skoj, må jag säga!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jaa, twister och Guitar Hero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan va jag längtar nu!!!!!!! Pappa tycker jag ser ut som en djävul, HAHA!!

2008-03-22 @ 17:42:22
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

Men du är la för söt ^^) Saknat dig med, massor. Var kul att träffa dig, nästan så att jag hade glömt av hur kort du är =O
Cissianen ;P

2008-03-23 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0