> Ätit ute

Blev faktiskt ingen Samhäll för mig idag ändå =P Haha. Jobbade med projektet ist med Lajndush, Tilda, Mörten, Palmisch o Ewe^^ Gött o få lite gjort där faktiskt. Sen drog jag in till Borås och åt lunch ute med Mami =) Blev faktiskt bjuden till- och med. Inte dåligt. Kyckling med stekt potatis och ngn gräddsås och salladsbuffé med färsk apelsin till "efterrätt". Åt gjorde vi på Restaurang Balder och gött var det.

Sen tog jag tåget hem, och nu är jag hemma om 5 minuter. Och tydligen regnar det hemma =/ Vart ju fint väder i Borås, så det är ju lite irriterande... Men that's life. Bara bita ihop och se glad ut. "Vara glad för att vi ens har ngt väder" som Pippi Långstrump hade sagt, hihi.

Nu ska jag gå av. Mer bloggande blir det väl ikväll eller senare idag, I guess.
Det är fredag idag - NJUT!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Camilla

ojoj, ingen samhäll, gött för dig! hade jag usch! ett prov urk! men du fyller ju år snart! måste hitta ngt skoj, vad önskar du dig? Pusspuss

2008-03-14 @ 16:34:01
URL: http://caaamillaaa.blogg.se
Postat av: Linda

Svar:Så typiskt:p vi hade det spelet också men spelade det aldríg men kan prova en annan gång säkert :D Har du spelat prodject zero`?

2008-03-15 @ 00:57:31
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0