> Amelia

Igårkväll såg jag på "Mr. & Mrs. Smith" på SVT1 (Tydligen visar de fredagsbio). Gött att slippa reklampauser, men jag somnade de typ sista 20 minutrarna-halvtimmen. Med kläderna på. Vaknade 5 på morgonen och hade inte en aning om det var morgon eller kväll, eller mitt i natten. Kollade iaf klockan och den vart ju 5, så jag somnade om. Även nu med kläderna på =P Vaknade igen sen vid 11-tiden. Emil ringde, och sa att han var hos oss om en halvtimme. Jag hoppade in i duschen. Var inte klar när han kom, så han och O-J stod o tjöta en stund. Sen blev jag ju då klar (haha, som att jag inte hade planerat det), tjötade med Emil en stund, o förklarade vägen till närmaste mack, så han kunde droppa in o köpa sig en baguette och fortsätta färden mot Kumla, för att fira Amy som fyller 25 idag =) Grattis!

Vi (jag o Älskling) käkade frukost, och satt vid datorerna en stund. Jag kunde inte blogga för webblogg strulade =/ Irriterande. Men så åkte vi och handlade. Jag köpte ny inpackningskur för blondiner i jättebra förpackning, och så kunde jag inte motstå att köpa ännu en inpackning som doftade ljuvligt - av jordgubbar! Åh, man ville bara äta upp den, ääälska jordgubbar! Vi köpte även julmust, för den var mycket billigare än påskmusten =D Haha. Inhandlades ju givetvis mat med. Och O-J inskaffade sig en facescrub som luktade jättegött, och såg lyxig ut. (Den får jag nog och sno ngn dag). Och så köpte jag nya numret av Amelia. Vart ju bara tvungen, filmen "Walk the Line" med Reese Witherspoon och Jaquin Phoenix följde med. Filmen om Johnny Cash's liv, låter riktigt spännande, tycker jag. På framsidan av tidningen stod det förresten "Helene: -Min sambo bytte kön och jag blev lesbisk!", jag skrattade till och frågade O-J "Om jag byter kön blir du bög då?" haha =D Något riktigt svar fick jag aldrig =P

               
Nyss låg hann ute i köket och "ojade" sig och skrek, haha, stackars liten. Han tappade en 200grams chokladkaka på "ringtån" sa han, haha! Sen när har man ringar på tårna liksom?^^ Han är för rolig han, ibland alltså.

Jag beställde faktiskt Desperate Housewives Forbidden Fruit -parfymen på Ebay innan, fakiskt ;P Det, ni! Lääängtar massor tills den kommer! Men ska skickas från USA, så kan ju ta sin lilla tid. Nu lyssnar jag på musik, Fronda feat. Robin - Gränslandet, hörs i högtalarna just nu. Går inte att tröttna på den låten, jag älskar den... Och Robin Berglund sjunger ju så fint i refrängerna med =) Honom har jag faktiskt pratat med massa. Så mysig o trevlig.

Nu ska jag och Älskling åka till Felix o Lollan o se på melodifestivalen hade vi tänkt. Nordman äger ut de andra får vi hoppas, aight?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ooh vad kostade den Nicole?

2008-03-16 @ 01:12:21
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Oscar

Fan vad ont det gjorde med chokladkakan.. den hamnade ju rakt med hörnet på tån, skit ont =P

2008-04-16 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0