> Utmaning 25 Juni

Utmaning:

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Jobba mellan 10.00-15.00
♥ Diska
♥ Byta sanden i kattlådan
♥ Se på Pussycat Dolls 2
♥ Blogga, svara på mail m.m.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Då var jag 9 år och hade sommarlovet mellan tredje och fjärde klass. Var med kompisar, solade, badade och hängde på Liseberg var väl huvudaktiviteterna den sommaren, tror jag. Skulle börja ny skola till hösten det året, så var säkert lite nervös med.

Ställen du bott på?
♥ Hemma hos mamma, pappa, storebror och lillasyster på Sjögaslättsvägen i Kinna... I Kinnahult i en stor 3:a med Mami och lillasyster... Med pappa i hans hus... I Skene i en ful 3:a med Mami och hennes sambo... Hos Mami, hennes sambo, lillasyster och minisyster i Gullberg utanför Kinna (Kinna ligger för övrigt mellan Göteborg, Borås och Varberg) och nu bor jag i en stor 2:a med Älsklingen, 2 sötis-katter och 2 marsvin i Skara.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♥ Flytta (ha flera bostäder, bl.a. en i LA), resa och köpa mig oss en ny, snygg bil
♥ Betala körkort, bil och lägenhet till Big Brother och lillasyster (och de ska vara helt lån-fria)
♥ Ge money till mamma och pappa
♥ Köpa en ny dator, mobil och andra roliga tekniska prylar
♥ Spara och leva lyxliv på (och en hel del annat)

Nu utmanar jag alla som läser min blogg idag, den 25 Juni och alla jag har länkat i högerkolumnen i bloggen --->

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0