> Rastlös

Favorittidning: In Touch
Bästa saken som händer i sommar: Bulgarien helt klart. Om 3 veckor gäller det, tjejer!
Längd: 1.62 m
Delar gärna garderob med: Systrarna Olsen
Vanligaste färgen på mina kläder: Grå, vit, svart eller rosa (tror jag?)
I sommar kommer jag att gå klädd i: Klänning!
Men absolut inte i: Overall
Byxa eller kjol:  Nu på sommaren? Kjol, lätt
Sminktips till allmänheten: Naturligt, med "rådjursögonfransar" är hur snyggt som helst
Senast utlästa bok: "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella
Mitt rum kan beskrivas som: Har inget rum, utan en lägenhet^^ Den är iaf en 2:a som är 65kvm stor på högsta våning
Mig själv med tre ord: Ärlig, omtänksam och riktigt tjejig
Jag tränar: På jobbet, typ. Brännbollsturneringar och liknande
Jag ville bli när jag var liten: Hårfrisörska, tror jag
Höger- eller vänsterhänt:  Höger
Humör just nu: Hungrig och rastlös
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, bruna bönor och annat äckligt gegg, typ
Kläder just nu: Grå jeans, vitt linne med snygg ringning och silverpaljetter
Vad sa du senast: "Mm..."
Fisk eller badkruka: Beror på. Är det varmt så är jag fisk, annars badkruka.
Hur många kuddar sover du med: Olika, men ca 4 (bara jag då alltså, O-J har väl 3 ellerngt)
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla
Sparare eller slösare: Slösare, tyvärr
Bästa film: "Just like heaven" och "Freedom writers"
Har du några homosexuella vänner: Hm?...
Tror du på mirakel: Mirakel?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, självklart!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, tror jag
Bio eller promenad: Beror på, men bio vinner nog oftast
Är du kittlig? Jao
Snarkar du? Det händer, tyvärr
Pratar du i sömnen? Nope, inte vad jag vet
Stjärntecken? Väduren
Rädd för insekter? Yes
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: Dator/internetberoendet, kanske? Haha, nämen jag vet inte
Det här är jag bra på: Muntra upp, vara envis och inte ta skit
Bästa bok? "En shopaholics bekännelser"
Vad vill du jobba som? Modell, kanske?
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Redan gjort båda
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Lägenhet giltas, eller? Tyvärr stökigt isf
Gungar du på stolen? Vanligtvis inte
Vilken hand håller du gaffeln i? Ehh... Jag vet faktiskt inte? Aldrig funderat på det
Gillar du att sjunga? Jaa, det gör jag
Anser du att du är stark? Psykiskt ja, men inte fysiskt
Använder du knark? Nej, det gör jag verkligen inte
Kaffe, te eller inget? Capuccino, men det fanns inte med bland alternativen... Gillar båda, så beror på. Men te vinner nog ändå.
Har du en besatthet? Besatthet? Hmm... Det tror jag inte


Kommentarer
Postat av: Eve

Lät som en Nicole de :D

2008-06-30 @ 18:08:21
URL: http://missevelyn.webblogg.se/
Postat av: blondstar

Grattis! Du vann min bikinitävling! Mejla mig din adress så ska jag skicka bikninin imorgon om jag hinner! :)

2008-06-30 @ 21:36:20
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0