> Tisdagen den 17 Juni

Som ni säkert upptäckt (eftersom jag tipsat om ännu en tävling) är jag vaken! =P Tisdagen den 17 Juni 2008 har alltså officiellt börjat för mig^^ Hur är det för er då? Sover ni än? Skriv en kommentar så ser jag vilka som är vakna!

Jaa, och planerna för idag är att jag ska pallra mig iväg till Arbetsförmedlingen och skriva in mig där. Igår skrev jag ju bara in allt om mig själv och mina jobberfarenheter på nätet. Man måste ju även gå dit och bekräfta med legitimation och sånt. Jaa, så det ska jag göra. Få se hurpass stora möjligheterna att få A-kassa är med. Vad har ni för planer idag då?


xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag är vaken hihi =). Jasså du ska skriva in dig där nu, hoppas du får något snabbt, för inget skojj alls gå hemma och söka som en tokis.



Ha en bra dag Nicole



Puss honey

2008-06-17 @ 11:22:44
URL: http://missevelyn.webblogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Lycka till i tävlingen =)

2008-06-17 @ 11:49:24
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Märtaaa

Jag är vaken, har varit vaken i 3 timmar nu :) Jag ska städa mitt tält idag :P

2008-06-17 @ 11:55:46
Postat av: amanda

jag är vaken, och det har man vell vart ett tag nu :) ringer dig senare babe

2008-06-17 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0