> Sovit gott?

Godmorgon! Sovit gott? Det har väl inte jag kan jag inte påstå, tyvärr. Först kunde jag inte somna för det åskade och blixtrade ute och det är läskigt. Sen så vaknade jag otaliga gånger mitt i natten, förstår nte varför?... Nu har jag iaf pallrat mig upp, en halvtimme senare än jag hade planerat att göra.


Så nu får jag sätta på lite thé-vatten och göra iordning mig så jag blir klar i år. Ska försöka hinna uppdatera innan jag åker till jobbet sen. Vad ska ni göra idag då? Om ni har några planer, vill säga.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

de åskade å blåste storm här i natt..ush tur ja kunde krypa nära Daniel^^

2008-06-23 @ 11:13:32
Postat av: Cissi

Idag har jag städat =P Jättemysigt med åska ju, det tycker iaf jag. Men tyvärr vart det inte så mö åska här. Mullra till några gånger och sen var det inte mer med det =/

2008-06-23 @ 15:50:27
URL: http://ruttnasockar.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Ja jo visst åskade galet igår. eller ja dag morse ^^. Jag tittade ju på film som jag sa till dig Nicole.. Sen ser jag något som blinkade , tänkte först ja men polisen är nog här hihi.. Sen "PANG""BRUM" jösses vilken knall de vart..

2008-06-23 @ 17:04:49
URL: http://missevelyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0