> Sex and the city

Åh, jag borde ligga i sängen o sova nu egentligen. Men så fastnar man här framför datorn och TVn för den stod ju på o så kommer ju underbara Sex and the City. Hur går det då för mig att slita sig? Inge vidare. Nä, borde verkligen sova nu, men vill ju se meeer. Har iofs alla säsonger i Sex and the city-shoebox edition, så kan ju se det när jag vill =P
...Men jag vill fortsätta se nuuu... Åh, så jobbigt. Om man ändå vore biljonär, som det stod i förra inlägget... Jag behöver ju vara det nu, nu har jag ju gjort upp min budget på 5 punkter, ju... Tänk så mkt skor jag skulle köpt då =) Älska skor, utan skor är det tveksamt om livet vore värt att leva, håller ni inte med?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar SATC!:)

2008-06-26 @ 12:31:19
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0