> Redo att åka

Jahopps, då var man redo att åka då. Ska vara där vid 10 och det tar väl 25 minuter att köra ungefär. Men så vet jag ju inte exakt vart det är, så bör ju ha lite tid på mig att leta också =) Oj, måste ju lägga in vårdcentralens nummer i mobilen med så jag kan ringa såfort jag slutat. Det är ju såndär modern grejs så man trycker in sitt nummer så ringer de upp. Efter att man tryckt in numret säger den t.ex "Tack, vi ringer upp dig klockab 12.20" eller liknande.

Men nu är jag lite stressad och måste dra mig härifrån, tar ju som sagt en liten stund att köra och så. Jag uppdaterar när jag kommer hem igen. Ha en bra förmiddag!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

godmorgon :)

2008-06-18 @ 09:18:38
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0