> Midsommar

Gomorron folket. Vad gör såhär på morgonkvisten? Jag själv har varit vaken sen kl 6 imorse =/ Segt värre och värsta ont i magen av för lite sömn har man med. Fattar inte varför jag vaknade överhuvudtaget, från början. Kanske för denna förbannade flugjävel som flyger runt här inne? Somnade ju så sent som halv 2 inatt, liksom... Inte bra, men blir förhoppningsvis lite bättre när jag fått mat i magen.

Igårkväll/natt såg vi på EuroTrip och jag och Mandi bakade en kladdkaka. Ska baka en nu på morgonen hade vi tänkt med. Men hon sover fortfarande. O-J och Tompa också. Bara jag, Thilda, Ebba och Petra som är vakna. Fast det var ju inte så bara iofs^^


Nä, ska nog gå ut och göra dem sällskap strax, faktiskt. Orkar inte vänta tills susstrollisarna vaknar, hehe. Idag är det midsommar, och som vi har väntat, minsann. Idag ska det fanimej festas asset av sig! Eller som Johanna hade sagt "ska supa skallen i bitar", haha =P Är väl inte riktigt det jag planerat, men skoj som bara den ska det bli! Klockan 12 kommer Kinna-folket och 12.25 tar vi bussen till stugan. Upp med tält och duka, käka, dricka, leka och allt annat kul. Vad ska ni andra göra för att fira midsommar idag då? Alltid kul att höra vad andra har för planer för dagen. Men som sagt, nu ska jag joina de andra tjejerna hade jag tänkt. Bara väcka O-J först.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

ja som ville va så mkt med er idag gråter puss

2008-06-20 @ 10:15:13
Postat av: Märtaaa

Det var kul! Hade lite tråkigt på eftermiddan men jag kommer igång på kvällarna, då får jag min kick! :D När du, jag och Amanda satt och sjöng till 500 mil och jag kunde knappt några ord, haha! :D Löööööve<3

2008-06-21 @ 17:11:31
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0