> Midsommar 2008

Nu äntligen tänkte jag ta och uppdatera om midsommar! Har ju inte gjort det än (jag är lite seg, jag vet). Vi var iaf ett gäng på minst 15 pers som var i kusinernas stuga i Jönköping. Kom fram dit ca. 13.00, började då dricka så smått. Spelade kubb o så. Ena stunden regnade det, sen blev det så varmt att man blev tvungen att ta av sig. Sen startade vi grillen, gjorde käk, spelade kort, tjötade, fotade, dansade o en hel del annat. Spelade bl.a. "pyramiden", vilket går ut på att man ska försöka vara den som dricker så lite som möjligt genom att utmana de andra. Var skoj, för man kunde bluffa, vilket var väl utnyttjat.

Festade hela natten lång, skrattade så jag höll på att kissa på mig, och tror ni det blev sovit i ngt tält? Haha, åhnej. Jag, O-J, Tompa o Amanda delade säng. Jäääklar så trångt det var, och Mandi kunde man ju knappt flytta på heller, för hon hade ju deckat^^ Haha. I vilket fall hade jag en FÖRJÄVLA SKITKUL midsommar! Vissterligen var jag fortfarande full när jag vaknade, men sheat så skoj det var. Tack allihop för en toppenmidsommar som jag minsann inte lär glömma i första taget! Här kommer lite bilder från vårt älskade midsommar 2008:

                                             

Tack åter igen för en extremt kul dag/kväll/natt/morgon! Nu är Felix och Lollan här, så jag ska ta och vara lite social hade jag tänkt. Vad gjorde ni på midsommar då? Festade järnet precis som oss, kanske?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack själva de va sååå jävla

lyckat allt tyckerr jag, väldigt trevligt:D haha de e just därför jag inte vill va me på kort för dom blir aldrig bra! hahah ses på lördag party i stugan då med:D<3<3 love you hun!

2008-06-23 @ 20:50:16
Postat av: Cissi

Haha =D Ja fasiken vad lattjo det vaaar! Kunde ju inte vart bättre tror jag... Lyckat värre må jag säga! Vill ha alla dina bilder ^^

Tack för en supermidsommar! Kärlek på dig <3<3<3

2008-06-23 @ 21:19:12
URL: http://ruttnasockar.blogg.se/
Postat av: amanda

haha fan va heta bilder du har då :) skicka till miiig <3

2008-06-24 @ 00:58:58
Postat av: Märtaaa

Tack själv! Skitkul midsommar måste jag säga! Tur att jag ahr träffat er som jag har så extremt kul med :D Kärlek <3

2008-06-26 @ 15:51:23
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0