> Medusa'Scream

Min älskade Big Brother har väldigt bra musiksmak må jag säga... Mycket bra. Han skickade denna för några dagar sedan och dum som jag är har jag inte kunnat stänga av datorn baraför att den legat i Internet-fönstret. Så sjukt skön, tycker jag. Men tänkte att för att kunna stänga av måste jag stänga ner den o för att stänga ner den måste jag ha den länkad ngnstans, så varför inte i bloggen? BRA idé jag fick ;P Så får jag dela med mig till er läsare av en riktigt bra, rysk låt med. Lyssna här, här får ni Medusa'Scream - Хотел Остатся:


Underbar, eller hur? Lyssnat hur många ggr somhelst nu... Tyvärr kommer inte denna låten med på studentskivan, men vi får njuta av den här och nu istället. Tack Big Brother!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0