> Kusin-vitamin

Måste bara påpeka att jag måse ha världens mysigaste kusin-vitaminisar <3 Amanda och Mathilda är så roliga, gulliga, sötiga, mys-pysiga och underbariga! Mandi o jag har varit bäst-bäst-bästisar sen  vaggan. Jaa, när vi var plutt-bebisar kanske vi inte pratade så mkt, men vi förstod nog varandras språk ändå när vi låg där på bebis-filten o skrek o jollrade med varandra. Det tror jag allt. Sen blev livet lite jobbigare när lillasyster Paulina och kusin-vitamin Mathilda kom till världen och vi inte förstod als deras skrik- och jollerspråk^^ Haha! Men även de växte upp till små myspys-knytten. Dessutom växte de om oss de små jävlarna =D Haha. Men det är smällar man får ta! Jag och Mandi upplevde iaf 80-talet tsm. Det är en erfarenhet Mathida och Paulina aldrig kommer få.

Men så iaf, jag tillägnar detta inlägget er. Ni har alltid funnits vid min sida i vått och torrt. Vi har hittat på roliga, busiga, mysiga, knäppa, jobbiga, struliga saker. Och mer hittar vi på. Nu bor vi på olika ställen allihopa, men inte är det ngt som står i vägen, vi hänger alltid ihop ändå. That's it! Ingen slår mina kusiner, OOH NO! You're the best! Forever together.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

du är världens bästaste bästis som finns i hela världen. dig kan jag prata med allt med och du försöker alltid hjälpa till. det finns ingen lika underbar som du honey! du har störst plats i mitt hjärta<3

2008-06-19 @ 15:47:34
Postat av: Cissi

Naw, så söt du är mot dina kusiner =) Visst kan de vara bra att ha ibland? Själv tycker jag att mina kusseliner är dom bästigaste kuselinisarna man kan ha, så übersköna är dom =D Och jag hoppas verkligen att det finns fler folk ute i världen som står sina kusiner lika nära som vi gör med våra, för som sagt de kan vara bra att ha <3

2008-06-19 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0