> Kokar thévatten

Godmorgon! Nu är man färdigsminkad och påklädd. Gick inte upp förrän kl 8 idag heller, i vanlig ordning. Inte heller gick jag o la mig tidigt, nähedå. Men ikväll! Ikväll ska jag allt gå och lägga mig tidigare! (Får väl se hur det går denna gången)... Nu kokar jag upp lite thévatten, måste ju få i mig ngnting innan jobbet. Får väl se om jag orkar trycka i mig en liten smörgås. Känner mig inte det minsta hungrig, så det är tveksamt.


Idag ska man jobba också dådå. Dessutom har jag i planerna att se "Design: Simon och Tomas" kl 21 på TV3. Bästa inredningsprogrammet någonsin. Aa, okej Room Service kommer väldigt väldigt tätt efter, nästan så tätt att man skulle kunna säga att de programmen har delad förstaplats. Men just nu känner jag mest för att se "Design" med dessa härliga filurer Simon och TomasVad ska ni göra idag då? Nu ska jag iaf ta o dricka lite thé och kaaanske få i mig en liten smårgås, återstår att se. Sen ska jag till jobbet.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0